آموزش سئو
نوشته شده توسط : zahrachalabi

سئو به زبان ساده چیست؟
با جستجوی یک کلمه در گوگل، یک سری سایت ظاهر می شود که در صفحه اول گوگل نیستند، اما به شدت مورد توجه مردم هستند و سایت های صفحه اول بسیار سودآور هستند.

حالا اجازه دهید با یک مثال بسیار خوب قدرت سئو را به شما نشان دهم. کلمه آموزش زبان انگلیسی بیش از 60000 بار در ماه توسط ایرانیان در گوگل جستجو می شود (یعنی 60000 کاربر که می خواهند انگلیسی یاد بگیرند). حالا اگر اینجا سایتی داشتید و کار سئوی شما آن را به صفحه اول گوگل می آورد و به خصوص اگر یکی از 3 سایت اول گوگل بود چه می شد؟! از این 60000 نفر فقط 20000 نفر هر ماه به سایت شما می آیند و سایت شما فقط 200000 تن محصولات آموزش انگلیسی دارد و از این 20000 نفری که به سایت شما می آیند فقط 100 نفر در ماه خرید می کنند. 20 میلیون تومان درآمد کسب کنید! قشنگ بود؟ جذب مشتری از طریق گوگل که به آن قدرت سئو می گویند

آموزش سئو
دیگر فکر نکنید سئو سایت آسان است، وارد صفحه اول گوگل شوید و ثروتمند شوید! سئو یک سری اصول دارد و سایت ها در صفحه اول گوگل این موقعیت آسان را از دست ندهید زیرا دسترسی به این موقعیت سخت است! تنها راه این است که آموزش سئو ما را تماشا کنید و یاد بگیرید که چگونه سایت خود را سئو کنید و آن را در صفحه اول گوگل به ساده ترین و بهترین شکل ممکن قرار دهید. محسن حبیبی راد هستم. من بهترین کسی هستم که شما را در این راه همراهی می کنم. پس تا آخر این مقاله مرا با دقت دنبال کنید.

درآمد سئو
قبل از اینکه آموزش سئو را به صورت حرفه ای شروع کنیم، باید در مورد درآمد سئو و بازار کار سئو در ایران صحبت کنیم. به شخصی که کار سئو می کند سئوکار می گویند حال سوال این است که سئو در ایران چقدر درآمد دارد؟ با توجه به شیوع ویروس کرونا در ایران از سال 1998، اکثر مشاغل سنتی دیگر مشتری خاص خود را ندارند و همه به صورت آنلاین تجارت می کنند. به دلیل این شرایط، بسیاری از شرکت‌های سازنده وب‌سایت‌ها برای جذب مشتریان مورد نیاز خود نیاز به قرار گرفتن در معرض گوگل دارند و این امر تنها با گذراندن آموزش‌های سئو یا سپردن سایت به فردی با دانش سئو امکان‌پذیر است. او می داند که چگونه یک سئوکار باشد.

به همین دلیل در سال 2019 و همچنین در سال 1400 درخواست های زیادی به سئو وارد شد و بازار این منطقه به شدت داغ شد. و اکنون هزینه سئو برای یک کلمه به این معنی است که برای یک سئوکار بیش از 10 میلیون تن است که کلمات یک سایت را سئو کند و آن را در صفحه اول گوگل قرار دهد. سوال اینجاست که سئو به چه معناست؟! من به شما می گویم

سئو به چه معناست؟
اگر آموزش زبان آلمانی را در گوگل سرچ کنید، یک سری سایت می بینید، روی نتیجه گوگل کلیک کنید و وارد صفحه می شوید. در اینجا این صفحه برای کلمات آلمانی آموزش بهینه شده است و به نوعی سئو شده است و گوگل متوجه شده است که اگر فردی آموزش آلمانی را جستجو کند این صفحه از سایت را به کاربر نشان می دهد. سئوی کلمه برای سایت شما. فکر کنم کاملا متوجه شدید

حال در ادامه مقاله قبل، اگر سالیانه حداقل 10 کلمه را سئو کنید و میانگین قیمت آن کلمات 10 میلیون تومان باشد، سالیانه 100 میلیون تومان در سئو درآمد کسب خواهید کرد. (البته خیلی بیشتر از این هم هست، من برای شما در نظر گرفتم که حداقل درآمد یک سئوی کاملا جدید این ارقام است) بازار کار سئوکاران و سئوکاران در ایران روز به روز داغتر می شود و هر سئو نیازی دارد. رزومه و نام تجاری قوی قطعا درخواست های پروژه بیشتری برای آن شخص وجود دارد.

خوب، اجازه دهید به طور خاص در مورد سئو صحبت کنیم

چند مدل سئو وجود دارد؟
به طور کلی سه نوع کار سئو وجود دارد.

سئو کلاه سفید: سئو کلاه سفید به این معناست که کل کار سئوی خود را کاملاً قانونی در چارچوب قوانین گوگل انجام دهید و هیچ اشتباهی نکنید.

سئو کلاه خاکستری: سئوی کلاه خاکستری به معنای دور زدن قوانین گوگل در بعضی جاها، گاهی زیرزمینی، گاهی زیر آب رفتن و در بعضی جاها کاملا پیروی از قوانین سئو گوگل است.

سئو کلاه سیاه: سئو کلاه سیاه بسیار ریسکی است یعنی انجام کار سئو به گونه ای که کاملا قوانین گوگل را دور بزند از نتایج جستجو حذف خواهد شد. سایت های نوعی جریمه خواهند شد (خب، حالا آن سایت ها دیگر جریمه نمی شوند، فقط صفحاتی که قوانین گوگل را دور می زنند. پنالتی گوگل چیست؟ عجله نکنید که به من بگویید)

حالا اگر می خواهید گروه کاری شما به سمت بالا حرکت کند، کلمات مخصوص سه مدل بالا را بگویید و به صورت گروهی بگویید و همه به شما خیره شوند.

White Hatseo = White Hatseo
کلاه خاکستری ایستاده = کلاه خاکستری ایستاده
پایه کلاه سیاه = پایه کلاه سیاه
سئو کلاه سفید چیست؟
یکی از موضوعاتی که در بخش آموزش سئو حرفه ای ما قرار دارد سئو کلاه سفید است. حال سئو کلاه سفید به چه معناست؟ به طور خلاصه، همانطور که در بالا گفتم، سئو کلاه سفید به این معنی است که سئوی خود را کاملاً بر اساس قوانین گوگل انجام دهید. این بدان معنی است که شما همیشه محتوای اصلی و مداوم ایجاد می کنید و آن را در سایت خود منتشر می کنید. از طرف دیگر، توصیه می‌کنیم آموزش تولید محتوا را تماشا کنید تا بدانید تولید محتوا به چه معناست. سایت هایی که کاملاً در خط سئو کلاه سفید قرار دارند همیشه آینده خوبی دارند. اما یک نکته مهم اینجاست دوست من! سایت هایی که سئو کلاه سفید کامل انجام می دهند به زمان بیشتری برای رسیدن به صفحه اول گوگل در مورد کلمات کلیدی دشوار نیاز دارند. اینجاست که کار شما سخت می شود زیرا رقبای شما از سئو کلاه خاکستری یا کلاه سیاه استفاده می کنند.

 





:: بازدید از این مطلب : 151
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 18 ارديبهشت 1402 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: